Wycieczka gimnazjalistów do Warszawy

13 marca 2018 roku 40 uczniów naszej szkoły wraz z opiekunami, wczesnym rankiem udało się na dwudniową wycieczkę do Warszawy.

Zwiedzanie Warszawy rozpoczęliśmy od pysznego dwudaniowego obiadu, po którym udaliśmy się nad Wisłę, pod pomnik Warszawskiej Syrenki. Kolejnym, niewątpliwie najważniejszym punktem dnia była wizyta w Centrum Nauki Kopernik, w którym to uczniowie mieli okazję obserwować i samodzielnie wykonywać doświadczenia na interaktywnych wystawach. Po pełnym wrażeń dniu udaliśmy się na pyszną kolację i zasłużony wypoczynek.

Drugi dzień pobytu w stolicy rozpoczęliśmy od spaceru po Starym Mieście i jego okolicy, gdzie znajdują się między innymi Kolumna Zygmunta III Wazy, Pałac Prezydencki czy Uniwersytet Warszawski. Następnie udaliśmy się do Zamku Królewskiego i wraz z przewodnikiem zwiedzaliśmy część muzealna. Potem powędrowaliśmy do Pałacu Kultury i Nauki. Po drodze mieliśmy okazję obserwować zmianę wart na Placu Piłsudskiego przy Grobie Nieznanego Żołnierza. W Pałacu Kultury i Nauki odbyliśmy lekcje muzealna w Muzeum Ewolucji.

Wizytę w Warszawie zakończyliśmy pysznym obiadem, po którym zmęczeni, oszołomieni natłokiem wrażeń, ale bardzo zadowoleni udaliśmy się w drogę powrotną.

Wszystkim bardzo dziękujemy za udany wyjazd. :)